duminică, 21 octombrie 2012

iGO Primo 9.6.7. - Navigatie GPS pentru Android

In urma cu ceva timp, cei de la NavNGo au lansat o noua versiune a softului de navigatie iGO, si anume o aplicatie care ruleaza pe terminalele mobile cu sistem de operare Android.

Am incercat-o si eu pe un i9100 si vreau sa spun ca sunt foarte multumit de felul si usurinta cu care se misca.

Am gasit un pachet full, cu toate hartile la zi, POI-urile si am mai adaugat eu limba romana atat ca si voci cat si ca si limba de operare a aplicatie.

Pentru cei care vor sa testeze, am postat in contimuare un link de download si intructiuni de instalare.

Harti cuprinse:
Andor, Austria, Belarus, Belgia, Bosnia Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Cehia, Danemarca, Elvetia, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Gibraltar, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Lituani, Lihtenstein, Luxemburg, Moldova, Monaco, Olanda, Norvegi, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia, San Marion, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Turcia, Ucraina si Marea Britanie.

In general majoritatea hartilor sunt NQ, mai putin Romania care este ultima actualizare si anume "Romania_83_TM_2012.07_120809.fbl"

Aici aveti si link-uri de download a intregului pachet:

Instructiuni de instalare:
1. copiati fisierul "iGOprimo_v9.6.7.235654_thin-v1.0.apk" undeva pe telefon.
2. instalati aplicatia "iGOprimo_v9.6.7.235654_thin-v1.0.apk".
3. NUlansati aplicatia "iGo primo" momentan.
3. copiati folderul iGo cu intregul lui continut pe root-ul telefonului.
4. deschideti aplicatia "iGo primo" si urmati pasii aplicatiei.

Gata, sper sa va placa si voua,

Bucurati-va de condus si tineti mainile pe volan!