duminică, 9 februarie 2014

iGO Primo ANS 2.4 - Navigatie GPS pentru Android

De cateva zile am gasit o noua varianta a aplicatiei iGO Primo si anume iGO Primo ANS 2.4 vers. 9.6.29.346622.
Am instalat si eu indata aplicatia pe telefonul meu Galaxy S4 si am si testat-o vreo 300km pana in Ungaria. Pot sa spun ca ruleaza foarte bine, fara bug-uri si erori.

Din pacate insa, l-am gasit in doar doua rezolutii, si anume:
- 1920x1080 - regasita la Samsung Galaxy S4, si
- 1920x1200 - regasita la Google Nexus 7 sau Galaxy Note3

Pentru cei care vor sa il testeze, aveti aici linkul de download a folderului iGO Primo ANS 2.4 care contine aplicatia .apk, fisierele de baza si fisierele .sys, atat pentru o rezolutie cat si pentru cealalta. NU contine nici o harta, decat cea de baza.

Pentru harti actualizate 2013 puteti accesa acest link, unde gasiti pe langa harta Romaniei Romania_83_NQ_2013.Q1_130529.fbl si toate celelalte harti ale Europei 2013.

La sfarsitul postului, am atasat si cateva screenshot-uri.

Pentru cei care nu se descurca cu instalarea, va rog urmati pasii de mai jos:
1. Deschidesti fisierul "iGO Primo ANS 2.4.torrent" cu Bitcomet/Utorrent
2. Dupa download, copiati in folderul "iGO", fisierul .sys aflat intr-unul din cele doua foldere cu denumirea rezolutiei corespunzatoare telefonului vostru.
3. Copiati folderul "iGO" pe cardul/root-ul telefonului vostru.
4. Accesati fisierul "iGO primo (2.4) 9.6.29.341779 - ANS, 25 Oct 2013 - android-zone.org.apk" si urmati pasii de instalare.
5. Dupa instalare, deschideti aplicatia si configurati-o dupa bunul plac.

Spor la treaba si Drumuri bune!